Wat is het beste programma om (Youtube)filmpjes met plaatjes te maken?

Ik gebruikte eerst Windows Live Moviemaker,Maar nu wil ik er 1 waar meer speciale effecten bij zijn ,wie raad mij iets aan?

Toegevoegd na 9 minuten:
En gratis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Magix Video Deluxe...

Magix Video Deluxe is een videobewerkingsprogramma van softwarefabrikant Magix. Met het programma kunnen videobeelden opgenomen worden op de computer, en vervolgens bewerkt worden. Het programma is niet bedoeld voor professionele doeleinden, maar beschikt wel over veel uitgebreide geavanceerde functies, met name op gebied van geluidsbewerking. Tevens beschikt het programma over tientallen sporen, wat uitzonderlijk is voor een videobewerkingsprogramma. Momenteel is het het meest verkochte programma in zijn soort, en laat daarmee Pinnacle Studio achter zich.