Windows 7 werkt met 'bibliotheken'. Dit wil zeggen dat er in de bibliotheek afbeeldingen vanuit het startmenu verschillende mappen zitten. 1 van die mappen is waarschijnlijk de map 'afbeeldingen' van je persoonlijke gebruikersaccount. Daarnaast zal het de afbeeldingen van de map 'openbare afbeeldingen' bevatten evenals mappen die je zelf aan die bibliotheek hebt toegevoegd.

Maar dat is dus het verschil: het ene is je 'echte' map, het andere is je bibliotheek. Die bereik je o.a. vanuit het startmenu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet helemaal. De bibliotheek heet Afbeeldingen en de map heet *Mijn* afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de aanvulling. Ik zal alleen de engelstalige namen van het bestandssysteem vanuit een ander OS. Vandaar waarschijnlijk de vergissing.