hoe kan ik mijn outlook (agenda en adressen) vanuit mijn pc helemaal compleet op mijn android mobiel (wolfgang AT-AS43D2) synchroniseren? gratis.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit hangt er van af op welke manier de e-mail, agenda en adressen op de computer zijn opgeslagen of gesynchroniseerd.

Als het een POP3/SMTP/IMAP e-mailsysteem betreft kun je het beste je e-mail overzetten naar een gmail (gratis) account. Je kan ook Google Apps gebruiken met een eigen domein (kan ook gratis, domein moet je wel al hebben).

Als het een exchange e-mailsysteem betreft (bijv. mail van het werk via outlook) hoef je verder niets te doen en kun je alles op je android toestel bij E-mail instellen.