Mcafee antivirus plus en mindows media player openen niet, hoe komt dit?

ik heb sinds kort een pc met windows 7, ervoor werkte ik uitsluitend met mac en ik heb toch wat problemen die ik niet opgelost krijg. namelijk het probleem met het niet reageren/open van mcafee en wmplayer. ik heb al gezocht op internet maar ik vind geen oplossing die van toepassing is op mijn situatie.
Daarnaast heb ik nog een vraag, hoe stel je in dat video's standaard met hetzelfde bepaalde programma worden geopend (aangezien wmplayer niet reageert wil ik vlc media player instellen als standaard opener).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat betreft vlc-player kan ik je alleen maar gelijk geven. Klik op het bestand dat je met vlc-player zou willen weergeven met de rechtermuisknop en klik op eigenschappen. Daar kan je dan naast 'openen met:' op wijzigen klikken. Dan staat dit goed voor alle bestanden van hetzelfde type. Zoek voor de niet-reagerende programma's eens een update of herinstalleer ze. Als dat niet lukt installeer je windows best eens opnieuw.

Antwoorden (1)

2e vraag: in de verkenner rechtermuis op bestand; "openen met" kiezen en dan "standaard programma instellen". Kies VLC, dan worden alle programma's met die extensie door VLC geopend.