Weet iemand een goed en redelijk goedkoop / gratis facturatie programma?

Ik ben net begonnen en heb pas 3/4 klanten waarvoor ik een factuur moet maken.
Het zijn bestellingen die elke dag terug komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Er zijn op internet tal van oplossingen hiervoor. Zie ook http://www.onlinefactureren.net. Als je weinig factureert wil je waarschijnlijk geen hoog vast bedrag per maand betalen. Kijk daarom eens naar http://www.factuursturen.nl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik maak zelf facturen in Excel. Daar heb je ook standaardfacturen die je kunt bewerken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ perfect programma daarvoor
Hier kan je een template downloaden voor excel met gegevens ondernemer, klantenbestand en factuur.

de 2de link is een starters pakket meer meerdere mogelijkheiden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens naar Moneybird.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het ook maken in Excel.
Eventueel met een stukje VBA code op de achtergrond, zodanig mocht je in een bepaalde cel iets verwijderd hebben dat het bij het openen erop nieuw staat.
Dan kan je makkelijk ook aanpassingen doen, als er nieuwe produkten, diensten bij komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik ZZPfact. Niet gratis maar wel goedkoop. Je kunt daar ook facturen in maken die steeds terugkomen.