Hoe kan je via je mobiel met android bijvoorbeeld muziek van je computer afspelen?

Ik zag bij iemand dat dit kon en dat lijkt mij erg handig. heb ik hier een app voor nodig ofzo? betaald mag ook.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat kan bijvoorbeeld met het gratis programma Audiogalaxy. Het programma installeer je op je pc en de bijbehorende app op je mobiel.

Er zijn verschillende andere programma's die hetzelfde kunnen, dus kijk even rond op de pagina die je vindt in de bron.
Pieter2011