In de computer doen, rechtermuisknop op het station waar de dvd in zit en dan op formatteren klikken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die dvd moet dan wel beschrijfbaar zijn.
Een beschrijfbare DVD kun je op verschillende manieren formatteren. Als je hem zo formatteert dat je er steeds nieuwe bestanden op kunt zetten, kan je DVD-speler hem niet lezen. Je zult de DVD dan moeten finalizen voordat deze leesbaar wordt in de DVD-speler.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je bedoelt met formatteren dat je de bestanden eraf haalt zodat je een nieuw bestand er op kan zetten kan dit door wanneer de dvd er in zit naar computer te gaan. 1 keer je dvd aan te klikken en dan zal bovenin een balkje verschijnen hierstaat op: bestanden van deze schijf verwijderen. hierop moet je klikken en de stappen volgen.