Hoe kan ik mijn outlook agenda overal bekijken?

Ik heb mijn outlook 2007 gekoppeld aan mijn GMail account. Nu wil ik graag overal mijn agenda kunnen openen, bekijken en bewerken. Kan dat? Ik heb al heel wat lopen aanklooien met agenda's publiceren, maar dat vind ik een beetje ingewikkeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (2)

De lokale outlook agenda, neen, dat kan niet. Zoals eerder in de reacties aangegeven, gewoon google calendar gebruiken. De redenen dat outlook dit niet kan is omdat je agenda lokaal opgeslagen staat, die van google op de google servers. Het verschil is dus dat je google agenda overal realtime kan zijn als je het synchroniseert. Als je je outlook agenda publiceert en thuis verandert dan is de gepubliceerde versie al verouderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In tegenstelling tot wat mijn voorganger beweert, is het zeker wel mogelijk om een agenda van Outlook te delen. Uitleg hierover is te vinden op onderstaande webpagina.