Firefox is traag na het updaten van Flash Player 11, hoe is dit te verhelpen?

Ik gebruik de portable editie van firefox via PortableApps.com.
Maar nadat een nieuwe versie van Flash player is geinstalleerd (versie 11), is bij veel pagina's firefox traag. Het duurt minuten voordat firefox weer reageert.

Als de flash player is verwijderd, dan is alles weer goed.
Ook firefox update heeft niet geholpen.

Kwam bij dit probleem toen ik streetview wilde gebruiken op google maps.

In Internet Explorer ervaar ik niet de problemen.

Hoe kan ik Firefox weer werkbaar krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Pieter2011
11 jaar geleden
Je zou Flash Player eens helemaal opnieuw kunnen installeren nadat je alle rommel hebt verwijderd die het programma in allerlei mappen achterlaat. Daarvoor moet je de Uninstaller laten draaien en een paar mappen handmatig leegmaken: http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html
Daarna kun je de nieuwste versie van Flash Player installeren.
Pieter2011
11 jaar geleden
Het probleem kan natuurlijk ook door Firefox veroorzaakt worden... De portable editie van Firefox ken ik niet, maar in het standaard programma zit tegenwoordig een ontzettend handige knop waarmee je Firefox naar de basisinstellingen kunt terugzetten. Help > Probleemoplossingsinformatie > Firefox herinitialiseren.

Antwoorden (1)

Als het niet vereist is om de nieuwste update te draaien, dan kun je volgens mij gewoon een oudere versie installeren en gebruiken, bijvoorbeeld versie 10:

http://www.oldapps.com/flash_player.php?old_flash_player=10

Als je een andere versie wilt kun je links in het overzicht kijken.