welke software heb ik nodig om foto's van mijn samsung galaxy op mijn pc te zetten?

heb een usb verbinding gemaakt en vervolgens vraagt de pc om een installatie cd die ik niet heb..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.4K

Het beste antwoord

1:Heeft U een geheugen kaart in U camera?
2:HeeftU windows 7, en wat voor een versie?
Normaal gesproken pakt U het geheugen kaartje er uit,en duwt het in een card reader,kan op U printer zitten of op U p.c.Als U windows 7 heeft hoeft U maar de kabel van U samsung galaxy naar de p.c in steken in een usb,en vind zelf de de stuur programma's,dan kunt U de foto's overzetten.Als dat niet lukt kunt U via deze link zelf even kijken,
http://www.samsung.com/nl/index.html#latest-home

Hoop tot ik U hiermee kan helpen? Gr.Rob.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nog niet geprobeerd maar lijkt me de makkelijkste manier

Andere antwoorden (4)

Niks alleen een usb kabel
Of via tubidy.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou samsung pc studio kunnen proberen, dat heb ik geprobeert.
Maar het kan ook zijn dat je bij instellingen-verbindingen-pc
staat er dan pc studio, maar je kan dan ook opslag kiezen (tenminste bij mijn samsung star).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je dat probleem het beste kunt oplossen door het programma "Kies" op je pc te installeren:
http://www.samsung.com/be/support/usefulsoftware/KIES/JSP
Daarmee kun je heel simpel foto's, video's, je contacten, muziek en documenten van je pc naar je smartphone (en omgekeerd: van smartphone naar pc) verplaatsen.
Anders zul je op zoek moeten naar geschikte usb-drivers; ik denk dat je dan hier uitkomt, maar daar durf ik geen geld op in te zetten: http://drivers.softpedia.com/get/Other-DRIVERS-TOOLS/Samsung/SAMSUNG-Android-USB-Composite-Device-Driver-52821.shtml
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
11 jaar geleden
het makkelijkst zonder software is om de micro SD uit je telefoon te nemen en deze in de reader te steken.
Deze in je pc - bij behorende mappen openen en de foto's overslepen - klaar