is het mogelijk om live beelden doortesturen zeg maar uw hoofd scherm live streamen naar je samsung smart tv draadloos ?

is het mogelijk om live beelden doortesturen zeg maar uw hoofd scherm live streamen naar je samsung smart tv draadloos ? van men eigen netwerk ps je moet niet uitleggen van hoe ik netwerken moet instellen want dat weet ik allemaal al wil gewoon weten of er een programa is voor windows7 ultimate 64 bit/ mac os lion waarmee ik men scherm live kan doorstreamen naar men tv alvast bedankt en hartelijke groet baron Eduarde de Verguldigde

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Niet via een draadloos (of zelfs bedraad) netwerk, wel via een draadloze video verbinding, met een draadloze HDMI-verbinding als kwalitatief beste optie:

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/873879/Draadloze-HDMI-transmissieset-stick
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Eduarde, koop een Apple tv sluit die aan op hdmi en je streamed met iOS / Mac schitterende beelden naar je samsung