Ik ben op zoek naar software (downloadbaar) om grote korte teksten bij foto's te plaatsen zonder dat de kwaliteit vd foto minder wordt. Bestaat dit?

Ik wil een grote collage maken van diverse activiteiten. Ik wil korte teksten op die foto's plakken voordat ik die collage maak. Commentaar in 2 woorden, bijv "kijk haar nou...". Als ik dat in Paint doe, gaat dat ten koste van de kwaliteit van de foto. Is er geschikte software dat ik kan downloaden?

Toegevoegd na 1 minuut:
of ...3 woorden ;-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Amadea
11 jaar geleden
Maar dat kan toch gewoon in Word?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee tuurlijk niet.... gaat onwijs tenkoste van kwaliteit! Ik moet er nog een poster van maken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Paint kan het prima, de kwaliteit gaat er alleen van achteruit als je het verkeerd opslaat. Sla in .Tiff op als je er een poster van laat drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank!

Antwoorden (2)

probeer het eens met picasa ?
capthavoc
11 jaar geleden
Dat zou je kunnen doen in WORD, in Coreldraw of in Adobe Photoshop.