We hebben problemen met het aansluiten van WII controllers en WII balanceboard. Het sync knopje geeft niet het gewenst resultaat. Wie helpt ons?

WII controllers hebben gewerkt en na een poging het balanceboard aan te sluiten (wat niet lukte) krijgen we de WII controllers ook niet meer aangesloten. Handleiding biedt geen afdoende oplossing.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
RTFM

Antwoorden (1)

Dit is wat ik heb kunnen vinden voor je,voor je alles aansluit dus zowel op de board zelf en op de wii de sync in drukken.Weet niet of je dus ook de sync hebt gedaan van de wii zelf?Andersd kan je even een mailtje naar wii sturen met deze vraag en dan hoop ik dat alles weer goed komt.

suc 6

Het Wii Balance Board verdraagt een maximaal gewicht van 150 kg. Het toestel mag enkel gebruikt worden
zonder schoenen. Het toestel dient steeds op een vlakke ondergrond geplaatst te worden.
Om het toestel te synchroniseren met de Wii-console: open het batterijklepje onderaan het Balance Board en
druk op het rode "sync"-knopje. Open op de Wii-console het klepje naast de opening voor de game-schijfjes en
druk daar eveneens op het rode "sync"-knopje. Sluit alle geopende klepjes terug. Schakel het Balance Board
aan met de drukknop vooraan het toestel. Het Balance Board is nu klaar voor gebruik.
 Gebruiksklaar maken van de Wii-remotes: om de remotes te synchroniseren met de Wii-console: open het
batterklepje van de Wii-remote. Om dit te kunnen doen, moet je eerst het siliconen beschermhoesje even
verwijderen. Druk vervolgens op het rode "sync"-knopje. Open op de Wii-console het klepje naast de opening
voor de game-schijfjes en druk daar eveneens op het rode "sync"-knopje (idem als bij Balance Board). Sluit
alle klepjes terug en breng het siliconen beschermhoesje opnieuw aan om de Wii-remote. Herhaal dit voor alle
4 Wii-remotes.