Hoe kun je een bericht dat blijft hangen in de outbox verwijderen? Zie toelichting

Het betreft outlook express 6, er is geprobeerd een te groot bestand te versturen. Als ik het probeer te verwijderen reageert outlook niet meer en krijg ik foutmelding 0x80004005

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Sluit Outlook af, druk op ctrl+alt+del en zoek in de lijst met processen outlook.exe op. Als die er tussen staat, stop je het proces (proces beëindigen).
Nu zorg je ervoor dat je PC geen internetverbinding heeft. Hiervoor kun je het kabeltje uit je pc trekken, of (na toestemming van je huisgenoten) de router/modem uitzetten. Voor de zekerheid (it just might work) even je pc opnieuw opstarten, en dan outlook openen. Probeer het mailtje nu te verwijderen...
Daarna internet natuurlijk weer aan zetten.
Werkt dit niet, dan kun je dit allemaal weer proberen, maar tijdens de herstart druk je op F8 totdat je een schermpje krijgt waarin je voor de veilige modus kan kiezen. Kan ook nog wel eens helpen