welk video bewerk programma kan ik het beste gebruiken?

ik moet over een paar uur een filmpje ingestuurd hebben voor een online bmx wedstrijd, zo niet word ik gediskwalificeerd. ik heb een stuk of 4 .avi bestanden en 1 .wmv bestand. ik ben op het moment geen administrator van deze computer dus sommige programma's kan ik niet installeren. het enige wat ik wil doen is alle video's achter elkaar plakken. ik heb windows moviemaker al geprobeert maar die geeft alleen maar fouten aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
11 jaar geleden
Kom je een beetje laat mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, omdat het 1 dag duurde om de filmpjes bij elkaar te halen, en ik het is me na 2 dagen uiteindelijk gelukt om de filmpjes te converteren van een .mov naar een .avi bestand met niet teveel kwaliteitsverlies.

Het beste antwoord

Je zal dat ene wmv-filetje toch moeten omzetten naar avi. Dat kan gratis, zonder kwaliteitsverlies met Any Video Converter:

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

Om ze aanelkaar te plakken (dus verder niks ingewikkelds) gebruik gratis: Video Edit Master:

http://www.computeridee.nl/video-edit-master
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik heb de rest al met die any video converter gedaan. Maar dat wmv filmpje heb ik met mijn ipod touch gemaakt, en het lukte toen niet om hem een .avi bestand te maken. Weet jij wat ik dan moet invullen bij video grootte en bitrate?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
original
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die bitrate wel op 25fps zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is trouwens niet gelukt omdat ik er administratorrechten voor nodig heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, dat ligt buiten mijn macht.

Andere antwoorden (2)

of gewoon Windows moviemaker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had al geschreven dat die het niet doet...
alle andere programma's zul je moeten installeren en daar heb je naar ik begrijp geen rechten voor. Zo mogelijk ook de bovengenoemde programma's. De enige oplossing is om te kijken of je een nieuwe account kunt aanmaken met administrator rechten of het pasword van de administrator zien te achterhalen.
Succes