Weet iemand een goede site voor eenfree slideshow?

Ik wil op mijn website een slideshow. Weer iemand een site waar ik een free slideshow kan vinden zonder reclame?
Want ik weet niet hoe of ik hem zelf moet maken ( schrijven ) Een site met een ( Nederlandse ) uitleg is ook heel welkom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hey,

Alsjeblieft een pagina met complete uitleg + script over hoe je een slideshow maakt en op je website zet.

Volgens mij is het zonder reclame. En het is een nederlandse site dus als je iets niet snapt kun je een email sturen, want die site is up-to-date ;).

Zie bron voor de link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is even uitzoeken, en nog niet gelukt! maar dit lijkt mij wel de juiste oplossing. Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Zou Prezi je misschien kunnen helpen?

Weet alleen niet zeker of daarin geen advertenties zitten, volgens mij sowieso niet in je uit eindelijke slideshow.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nooit van gehoord. Dit ga ik zeker ook uit proberen.
Met Picasa (http://support.google.com/picasa/bin/answer.py?hl=nl&answer=15644). Voorheen kon dat met Jalbum ook (http://jalbum.net/nl/), maar in de gratis vorm zit nu ook reclame. Voor niks gaat de zon op. Je kunt zoiets natuurlijk zelf vrij gemakkelijk op het web opzoeken, overigens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hai ook heel erg bedankt! Ga ook daar kijken. Ik heb net gehoord dat je ze ook kunt maken met Window Live Movie maker.
Maar.....Hoe zet je dat dan in je site??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De album die het programma maakt op de server zetten mbv ftp-transfer en een koppeling op je hoofdpagina (oid) maken. Let op: Zo'n album bestaat uit een groot aantal bestanden (foto's, miniaturen, opmaak e.d.). Welke is afhankelijk van het programma.