ik heb een paar HD films gemaakt met mn iphone 4S. ziet er supermooi uit maar ik wil het bewerken. Wat is een goed programma daarvoor?

dus op de pc( win) . Of Ipad kan ook... En blijft de kwaliteit en formaat dan wel goed? Het moet uiteindelijk op groot beeld wordne agespeeld. het liefst een gratis of trial prog.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik raadt je Imovie aan. Dit programma gebruik ik zelf ook en werkt fantastisch en is zeer gebruiksvriendelijk. Deze software kan je downloaden in de Appstore van Apple. Als je ook een Apple computer bezit hoef je Imovie niet te downloaden, deze zit standaard op elke Apple-computer.