Ik zoek een filesharing programma, welke opties zijn er?

Mijn vader wil regelmatig fotos sturen van mijn kinderen die hij gemaakt het , maar vaak werkt email niet mee om dat hij het niet allemaal snapt, is er een filesharing programma zodat hij direct fotos aan mij kan uitwisselen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Je kunt bij je vader Dropbox installeren. Hij hoeft de foto's dan alleen in een gedeelde map te zetten, en dan kun jij ze ook zien.
bamibal
11 jaar geleden
Als je samen één Dropbox beheert dan kun je allebij je foto's erop plaatsen en ook allebij bekijken.
Ik heb dit zelf al een tijdje in gebruik om foto's en bestanden te delen met een kameraad, je kunt ook samen aan één document werken.
Ik heb de Dropbox aangemaakt en de inloggegevens gedeeld met mijn kameraad, en kunnen zo zelfs foto's gemaakt met ons Smartphone (iPhone en Android) direct uploaden naar de Dropbox en eigenlijk tegelijk de foto's bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan ook met Skydrive van Microsoft. Deze heeft een limiet van 7GB.