wat is een goed programma om je beeldscherm met geluid duidelijk te filmen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

ik gebruik hypercam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opzich zou dit met elk programma kunnen wat met microfoon opneemt. Je zet simpelweg een jack 3.5 mm kabeltje (te koop bij de gamma of een andere (deels) elektronicazaak) tussen je koptelefoon en je microfoon, zodat het geluid wat normaal naar je koptelefoon of speakers gaat, nu naar de microfoon gaat. Je moet alles wel even goed afstellen zodat je geluid niet te hard of te zacht is. Succes :).