ik heb een acer die niet meer wil opstarten omdat het systeem niet meer automatisch wil opstarten wat te doen ?

ik heb een acer aspire 7560

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Blijft hij opnieuw opstarten dan is denk ik je moederbord overleden: http://www.rotami.com/archives/343
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De informatie die is gegeven, is veel te karig om een dergelijke conclusie te trekken. Er zijn talloze redenen te bedenken waardoor dit probleem kan ontstaan.
In het ergste geval opnieuw installeren, als je acer niet volledig opstart wil dat natuurlijk niet meteen zeggen dat je moederbord stuk is
Kan ook hardware zijn die een foute driver gebruikt
Hirens.BootCD.15.1 downloaden, als ie daar mee opstart is er niets mis met je moederbord
Suc6