Wie kan mij helpen met het oplossen van probleem met het versturen van e-mail?

als ik een e-mail wil versturen dan krijg ik bij elke enter een vreemd tekentje en als ik op de spatiebalk druk dan krijg ik een punt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Mogelijk is er iets niet in orde met de taalinstelling van je pc / laptop. Rechtsonder in je scherm, vlak voor de tijdvermelding, staat in twee hoofdletters vermeld wat de huidige instelling is. Hier hoort dus NL te staan. Waarschijnlijk staat er bij jou nu FR (Frans) of EN (Engels). Dit kun je verhelpen door de letters aan te klikken. Er verschijnt nu een pop-upmenu waarin je de gewenste taal kunt selecteren. (Dit werkt overigens alleen onder Windows, van Apple en Macbooks heb ik geen verstand).

Toegevoegd na 2 minuten:
En het toetsenbordje, daar weer naast, kun je ook even checken. Deze hoort op Verenigde Staten te staan en kun je op dezelfde manier wijzigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gebruikt waarschijnlijk Outlook. Druk eens op CTRL-*
Of je klikt op het tabblad Tekst opmaken op het onderstaande symbool.
Plaatje bij antwoord
bamibal
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Deze is het! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de opmerking over het toetsenbord moet je wel even checken of je ook wel een VS/international toetsenbord hebt. Bij een engels toetsenbord moet je wat anders kiezen.