Met hoeveel personen kan ik GTA IV (4) spelen?

Ik ben van plan om GTA IV (4) te gaan kopen maar ik wil eerst weten of het ook mogelijk is om splitscreen te gaan en bijv. met een vriend rond te lopen in de stad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee dit is niet mogelijk jammer genoeg. Je kunt alleen in je eentje spelen in de stad. Ik neem aan dat jij bedoeld net zoals in San Andreas?

Wel is het mogelijk om online tegen willekeurige mensen te spelen.. Maar dat is dan niet vrij rondlopen, maar echt een spel waarbij je elkaar moet neer knallen om het zo maar te zeggen. Dit is niet te vergelijken als met de multiplayer van San Andreas