waarom zit een swf en flv converter vaak niet bij de avi en mpeg converter in?

Er is vrij veel freeware waar het converters betreft, maar zelden zie ik iets waar OOK nog swf en flv converters inzitten....

kennen jullie ze wel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja hoor, ik heb Any Video Converter, die is ook gratis en daar kun je ook omzetten naar flv en swf. Gewoon even googlen op Any Video Converter. Ik vindt het een handig programma en nog gebruiksvriendelijk ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt goed, die ga ik vanmiddag even testen!

Andere antwoorden (2)

SWF en FLV bestanden kan je bekijken en bewaren met VLC player of MIRO (naast alle gebruikelijke bestanden).

Maar kwalitatief beter is het een programma als Sorenson Squeeze of de Quicktime Player te gebruiken. Staat er geen FLV als exportoptie bij je quicktime player? Installeer dan Adobe Flash CS4 op je computer, je kan daar eventueel ook een 30 dagen trial voor gebruiken die je van de website van Adobe af plukt. Als je dat hebt gedaan, dan kan je de Quicktime Player ook voor het exporteren naar FLV gebruiken, ook na de 30 dagen trial is vervallen.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Overigens moet je SWF NIET als een videoformaat zien!!! In het geval van Youtube is SWF een soort van interactieve schil die een FLV-bestand kan afspelen.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je precies doen? Wil je een video omzetten naar SWF/FLV? Of wil je juist FLV/SWF omzetten naar AVI of MPEG?

Zo te zien zit FLV -> AVI wel in Extensoft Video Converter.

En met Riva Encoder kun je diverse video formaten omzetten naar FLV.