installaties komen niet meer door wat moet ik doen?

vandaag plots komen mijn installaties niet meer door... zodra ik iets probeer te installeren dan start de installer niet door... vreemd genoeg opent die installer zich wel in de proccesen als ik in me taakbeheer kijk... wat kan ik hieraan doen?

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb een windows 7 64bit systeem...

Toegevoegd na 20 minuten:
ik probeerde sony vegas pro te installeren... het lijkt ook de enige te zijn waar die dit bij doet...

Toegevoegd na 28 minuten:
sony vegas 10 heeft eerder op mijn gestaan... maar die wou niet meer opstarten en dus heb ik hem verwijdert... inclusief alle mappen waar sony vegas zich installeert (mappen van sony in appdata)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk apparaat? Wat voor besturingssysteem? Wat probeer je te installeren? Om deze vraag te beantwoorden heb ik meer informatie nodig.

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat de installatie niet volledig verwijderd is. De registerverwijzingen zijn waarschijnlijk nog aanwezig. Hierdoor denkt de installer dat het programma al geinstalleerd staat.

Probeer eens in taakbeheer alle installerprocessen te sluiten en vervolgens in configuratiescherm->software de software te verwijderen. Dan opnieuw starten en opnieuw proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit heb ik al gedaan...