Door je gewassen te oogsten. Uiteraard moeten deze dan wel eerst gepland en volgroeid zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat je de briefjes bedoelt FV:

Coins kun je verdienen door te oogsten en dingen van dieren te plukken/bomen.
Cash/FV kun je verdienen door een level omhoog te gaan of door het heel simpel te kopen.

Je kunt een level omhoog gaan door nieuwe buren toe te voegen, cadeau's in je box te houden en ze er pas uit te halen als je er zo'n 25 in hebt zitten. Met deze acties verdien je ribbons waarmee je in korte tijd een hogere level hebt.

Voor meer info PM me maar ;)