De instellingen van mijn computer zijn automatisch veranderd, waar kan ik ze terugzetten?

1. eerst als ik een venster naar de bovenkant van mijn scherm sleepte werd de achtergrond blauw om aan te geven dat als ik de muis losliet, dat het scherm dan maximaliseerde.
- nu geeft hij geen blauwe achtergrond, maar een lijntje langs de rand van mijn scherm.

2. als ik onderaan het scherm op het pictogram ging staan van bv. internet dat openstaat, gaf hij een smal horizontaal balkje om aan te geven welke pagina het was.
- nu geeft hij een vierkant met een afbeelding erin van wat het is.

3. als ik hetzelfde doe als bij 2 en dan op het vierkant wat verscheen, ga staan met de muis, dan laat hij alleen dat venster zien om duidelijk te maken welke het is.

dat hij dit opeens allemaal doet vind ik erg raar.
dit is begonnen na een storing van mijn pc.
waar kan ik dit kan aanpassen?
of hoort dit gewoon en deed mijn pc eerst gewoon raar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je kan eens Systeem herstel proberen de datum opgeven wanneer de pc het nog wel gewoon deed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het lijkt ook wel of je aero uit staat, dan heb je ook geen mooie details.
je kan dit een proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik aero uit wil schakelen, gaat dat via het thema. (Bureaublad, rechtermuisknop, persoonlijke voorkeur) aero is ervoor on alles extra mooi te laten zien. Doorzichtige vensters ect. Is het nu opgelost?