Is er software voor de camera die een foto maakt als er iets beweegt? soort Security Camera..maar dan via de webcam?

Ik ga op vakantie en heb een mini laptop, deze kan ik in de hotel kamer laten staan en laten lopen met dat betreffende software, zodat die een foto maakt mocht er iemand binnen komen en iets leuks ziet staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat als ze je laptop "leuk" vinden?
capthavoc
11 jaar geleden
je haalt me de woorden uit de eeh toetsen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou ik niet riskeren, de kans is groot dat u die foto nooit te zien krijgt !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daarom wil ik graag weten wat voor software dat kan

Antwoorden (3)

zoek maar eens naar een programma met de naam WatchDog... alleen hoop ik voor jou dat ze de laptop niet mee nemen, dan heeft het weinig nut...

Toegevoegd na 1 uur:
voor alle duidelijkheid : http://www.webcam123.com/en/watchdog.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Logitech heeft hier software voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit lijkt me wel een goed stukje software daarvoor.
http://www.easyfreewebcam.com/index.php
(freeware, bewegingsdetectie, email notificatie)