Wie weet een softwarematige DVD speler die goed versneld kan spelen met BEELD? Met mijn aparte DVD speler gaat dit wel vloeiend.

Ik heb Media Center geinstalleerd maar ben niet tevreden over de DVD speler. Ik wil net als een oude videorecorder versneld en terugwaarts een film kunnen bekijken, zonder "verspringen". Met een los apparaat dat ik heb kan dat wel.

Niet alleen DVD's op een schijfje maar ook Films die op mijn harde schijf staan!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

de vraag is natuurlijk of dat aan de software ligt. Je zou kunnen proberen om Winamp(www.winamp.com/) te installeren of powerdvd (powerdvd.nl.softonic.com/) en vervolgens te kijken of het hiermee beter gaat. Kijk ook even naar het interne geheugen en de kwaliteit en snelheid van de harde schijf (IDE, SATA etc.) Als de software om een plaatje vraagt maar dat plaatje is er nog niet omdat het nog moet komen, levert dat natuurlijk geen vloeiend verhaal op.
Succes