In hoeverre is het mogelijk om op runescape geDDOSt te worden?

Mijn neef heeft me er wel eens over verteld dat dit kan, maar in hoeverre is het mogelijk dat iemand ervoor zorgt dat de verbinding tussen jou en het spel verbroken word?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Voor een DDos heb je een IP-adres nodig.
Om een IP te verkrijgen is voornamelijk direct contact nodig.
Ik geloof niet dat het mogelijk is om iemand te DDos'en alleen via RuneScape.
Je praat namelijk met elkaar via het spelletje en het is vooral Jagex zelf die je IP bezit.

Ik ben er nooit echt extreem bang voor geweest en speel(de) het voor sowieso 3 jaar zonder enige DDos, voor zover ik weet.

Zolang u/je niets uitlokt, zou er ook geen reden zijn om een DDos te verdienen.