Wat is een het beste en handigste programma om een dagboek bij te houden op de computer ?

Liefst gratis.

Toegevoegd na 20 seconden:
-een

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
8.8K

Het beste antwoord

Kijk hier eens

http://www.splinterware.com/products/idailydiary.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx, zal ik eens uitchecken.

Andere antwoorden (5)

Geen een, Lijkt me toch wel eng om je ervaringen op de computer te zetten. Stel dat ze het gaan lezen.?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tijdje terug had ik er een die ik kon beveiligen met een password. Weet niet meer hoe die ook weer heette.
Het lijkt mij op zich veilger dan losse boekjes in huis te hebben, waar iedereen in kan gaan zitten snuffelen.
Een tekstverwerker lijkt mij toch wel het prettigst om lange lappen tekst te schrijven.
Als je bang bent dat anderen het kunnen lezen, dan kun je je documenten met een wachtwoord beveiligen, de folders encrypten, een bios-wachtwoord op je PC zetten, etc.
Sommige methoden kunnen hackers wel doorbreken, maar die heb je niet in huis ;)
Ook kun je alles op een USB-stickje altijd bij je dragen, maar ik raak die kleine dingen altijd kwijt. Maar een kettinkje om je nek met een stickje vind ik wel toepasselijk voor een dagboek.

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja, gratis. Wordpad tikt heerlijk en dat zit in Windows.
Anders OpenOffice, kost ook nix. Een USB-stickje kost enkele euro's.
AWM
14 jaar geleden
Wordpad... En noem je bestand, zoiets als dagboek.log

Dan is elke entry die je maakt automatisch van datum voorzien, kost niets en werkt superhandig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MS Word is een erg voor de hand liggend programma. Je Kunt behalve de tekst ook nog allerlei plaatjes en foto's invoegen. Tevens kun je Worddocumenten eenvoudig beveiligen met een paswoord. Zie hiervoor Word-Help
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste kan dat in een agenda!
Vele programma's hebben een agenda, b.v. van Office "Outlook", Van Windows Vista (en ook 7?) "Windows Live Mail en ik gebruik nog "Lotus Organizer", nog steeds gratis te downloaden.
Al vele jaren geleden begon ik met ellen lange verhalen per dag!