Hoe maak ik een foto die ik op een dvd kan plakken?

Ik ben een film op dvd aan het branden voor iemand. Ik wil graag de foto van de film op de voorkant van de dvd plakken. Is er een programma waarmee je dan precies de goede grootte krijgt en met een gat in het midden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (2)

Zo ver ik weet kan het niet maar je kunt toch ook gewoon de foto afdrukken en op een cd leggen aftekenen hoe groot en uitknippen :D

Toegevoegd na 1 minuut:
wel voor het hoesje ;D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Avery heeft een handig tooltje om dvd labels te maken. Maar de printer kan het alleen goed afdrukken wanneer deze 'weet' waar op het A4 papier het label etiket zit. Dus het beste gebruik je software van de fabrikant waar je ook de etiketten van hebt.

Let wel op dat je het etiket PERFECT in het midden plakt, want anders raakt het dvd loopwerk in onbalans en zal de film niet of slecht afspelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn printers (ik heb er een) waar je de dvd in de printer zelf kunt leggen om een afdruk op te printen. Dus geen gehannes met stickers. De dvd moet dan wel een printbare (witte) kant hebben.
paulus811
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Met die printer kan het niet. Er is maar één Brother printer die het wel kan, maar die kost 799. Ik heb deze Canon printer. Canon heeft vier modellen van rond de 100 euro die direct op een dvd kunnen printen. http://www.printershop.nl/product/149937/category-198043-printers/canon-pixma-mg5350.html