Als het geen los bestand is kan dit niet; het is dan gewoon een onderdeel in de film. Je zou wel met een video bewerk programma dat gedeelte eruit kunnen halen en wat weg is gewoon 'wazig' maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met los bestand bedoel ik een ondertitel bestand, bijv. .srt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je kan er dan gewoon een srt aan toevoegen. Nee, dit kan niet met moviemaker. Dit kan wel met bijvoorbeeld iMovie.
Alles kan. Maar of het er mooier op wordt...? Het zit er zoals je al zelf zegt ingebakken. Als het een los bestandje is dan haal je dat gewoon weg. Dus nu moet je aan de film gaan knoeien. Je kan de balkjes ( waar de letters getypt zijn) met soort plexiglaskleur blokjes verbergen. Maar dan heb je wazige balkjes. Als het je niet stoort. gewoon doen. ( werkt beter als je er zelf een srt ( losse ondertitel bestand) overheen zet. maar die wazigheid zie je zonder srt wel.. Gemakkelijker is de film ( als dat kan) opnieuw downloaden en dan zonder ondertitels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van een cake kun je geen beslag maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is onmogelijk.