Hoe kan ik internet explorer 8 op mijn Windows Vista laptop nu er al explorer 9 op staat?

Ik heb ziggo webmail en deze werkt niet met Internet explorer 9, niet bij mij i.i.g. Er wordt aangeraden om I.E. 8 te downloaden, maar dat lukt niet. Ik krijg de melding dat ik al een nieuwere versie op mijn pc heb staan. Dat klopt, versie 9. Hoe kan ik alsnog naar Internet explorer 8?
Ik heb windows vista 32

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Start -> Configuratiescherm -> Beveiliging / Updates -> Geïnstalleerde updates -> Hier moet je zoeken naar Internet Explorer 9 en dan die update verwijderen. Als het goed is ga je dan weer terug naar Internet Explorer 8.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IE deinstalleren en daarna IE8 downloaden en installeren.