Hoe bepaalt Google Maps welke foto's groot, klein, of niet worden getoond?

Als je bij Google Maps de foto's aanzet, worden die foto's op één van de volgende drie manieren getoond:

--  Groot. Zie onderstaande uitsnede: daarop worden vier foto's groot getoond. Ze worden natuurlijk nog groter wanneer je erop klikt.

--  Klein. Op onderstaande uitsnede zijn ongeveer 50 foto's in klein formaat te zien. Ook deze worden volledig getoond wanneer je erop klikt.

--  Niet. Op onderstaande uitsnede zijn nog veel meer foto's gemaakt, maar die worden op dit moment niet getoond. Pas als je inzoomt, worden die foto's ook zichtbaar.

Op grond van welke criteria bepaalt Google Maps welke foto's "groot", welke foto's "klein", en welke foto's "niet" worden getoond?

Picture for question
Cryofiel
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Je weet dat dat via Panoramio gaat?

Je zet daar je foto's en dan worden ze al dan niet geselecteerd voor Google Maps.

Ik kan er niet meer in, want mijn Google account is verlopen en niet te herstellen en ik heb geen zin in een nieuwe.
Maar ik herinner mij dat daar de voorwaarden en criteria staan voor foto's voor Google maps.
Of dat ook de grootte van de plaatsing betreft, dat weet ik niet meer.
http://www.panoramio.com/map/#lt=55.952745&ln=-3.173189&z=5&k=0&a=1&tab=1&pl=all
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit hangt af van hoe groot ze erop gezet zijn, dus afhankelijk van het formaat. Als er meerdere van dezelfde plaats zijn worden er pas meer zichtbaar naarmate u meer inzoomt.