bestaat er een gratis android app die geen WiFi gebruikt en dat je op afstand (via computer) je mobiel kunt blokkeren?

de app moet niet WiFi gebruiken dus geen: Android Lost
en het moet geen geld kosten dus geen: Lookout

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vraag me echt af waarom je dit zou willen?

Antwoorden (2)

Nee.
Via computer en zonder wifi/internet gaat dat niet lukken.
Je zal toch op een één of andere manier verbinding moeten maken.
Omgekeerd zijn er wel tooltjes, maar niet op de wijze zoals jij dat omschrijft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat zal niet lukken. behalve als hij blokkeert via sms of weet ik veel wat. zoek gwn op internet iets als android blokkeren via sms