Hoe update MSN omzeilen?

Sinds kort vraagt windows live messenger om een update naar een nieuwe versie, zie: http://i929.photobucket.com/albums/ad136/iVisionz/msn.jpg

Als je op Nee klikt kun je niet meer inloggen. Hoe kun je deze melding omzeilen en gebruik blijven maken van de oude msn? Deze is namelijk veel fijner, in die nieuwe versie krijg je allerlei shizzle van msn.com enzo erin, en je contacten zitten gewoon verstopt! dat wil ik helemaal niet :(

Toegevoegd na 1 uur:
EDIT: Heb het al gevonden, je moet naar Eigenschappen en dan Compatibiliteit, en Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor: Windows XP Service pack 3
En als Administrator uitvoeren,

werkt perfect :D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

helaas er staat ook MOET worden geupdate
het zal wel even tijd kosten om er aan te wennen
maar je kunt vrij veel instellen
naar eigen inzicht
capthavoc