Welke routeplanner kan tussenstops op een zo effectief mogelijke volgorde zetten?

Vroeger had ik een routeplanner van een of andere leasemaatschappij. Daarbij kon je startplaats en bestemming invoeren en veel tussenstops. De routeplanner zette de tussenstops dan op een zo effectief mogelijke volgorde afhankelijk of je snelste of kortste route had gekozen.
Ik kan bij de huidige systemen (routeplanners of navigatie) eigenlijk niet zoiets vinden. Je kan wel tussenstops invoegen, maar die blijven op de volgorde staan zoals je ze hebt ingevoerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.1K

Het beste antwoord

Ik gebruik daar Mappy voor. U kan stops inlassen van de geplande route door op een plaats te klikken en die te slepen naar de plaats waar u wenst te stoppen.
Hij zal de weg opnieuw berekenen. Nadien kan u die terug verwijderen door in de detaillijst dat punt te deleten.
U kan ook routes opslaan en een naam geven zodat u die niet telkens opnieuw moet ingeven alsook van de route gewoon begin en eindpunt omkeren.
U kan eveneens kiezen wat u uitgeprint wenst.
U moet maar eens zien, goede reis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Route xl kan dat maar alleen online. Verder kiest hij alleen de snelste route.
Toch een handige site.