Welk bedrijf zit er achter de (door veel onderwijsinstellingen gebruikte) cijferdatabase 1-2-use?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als beheerder staat aangemerkt ene Teun Vermeer die werkzaam is bij Van Hall Larensteijn en bij Wageningen UR. Ik weet niet precies wat voor systeem het is, maar het lijkt me iets dat in eigen beheer is ontwikkeld. Ook de broncode van de site ziet er niet nodeloos professioneel uit.

Mail de heer Vermeer eens als je meer informatie hierover wilt. Als hij de ontwikkelaar is en je bent geinteresseerd in het systeem staat hij je waarschijnlijk graag te woord.