Embarcadero Studio XE2 geeft de volgende error: "Runtime Error 217: 004420C5". Wat doe ik hieraan?

Ik heb geprobeerd:

- Registery Clean
- Herinstallatie
- CCleaner
- Opnieuw Opstarten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik neem aan windows, gezien je eerder ondernomen acties.

Runtime error 217:004420c5.....Kan van alles zijn.
Runtime errors zijn soms knap lastig te definieren.

Ik duik eerst eens in de Runtime error 217 en die is wel vrij bekent en bevreesd.
En dat kan te maken hebben met inderdaad je register ( maar die heb je al opgekuist ).
Zie ook;
http://www.personalcomputerfixes.com/general-errors/how-to-fix-runtime-error-217/

Maar dit soort fouten kunnen ook elders gezocht worden in bijvoorbeeld gedateerde bibliotheekbestanden, patches etc.
De enige pasklare antwoord die steeds terugkomt is je updates bijhouden, register schoonhouden etc.

De volledige error kom ik alleen tegen in samenhang met een key generator, Delphi en een flashanimatie.
http://programadoronline.blogspot.com/2012/03/disponivel-update-4-para-delphi-e-c.html

De faq die ik kon vinden;
http://edn.embarcadero.com/article/41577

Wat ik als oplossing kan bieden is dat je eerst studio xe2 compleet verwijdert en daarna alle updates bijwerkt en vervolgens een nieuw account aanmaakt en deze zo schoon mogelijk houd.
Daarna ga je naar het startmenu, uitvoeren en type "msconfig" en dan enter.
Ga in het venster wat je ziet naar het tabblad opstarten en vink alles weg wat je niet nodig hebt.
Onthou hierbij wel je ondernomen acties.
Herstart je machine, en ga naar het nieuwe account.
Installeer vervolgens wederom studio xe2 en kijk wat er gebeurt.

Mocht het niets bieden, dan heb ik je hopelijk wel een duwtje in de goede richting gegeven.

Succes.