Hoe krijg ik New PC Studio van Samsung aan de praat?

Ik heb een tijdje terug een Samsung Star gekocht. Daar zat New PC Studio bij om de spullen van je mobiel op je pc te zetten e.o.. Geen best programma. Had grote moeite de Star te 'zien' (Bluetooth of usb-kabel), maar op een gegeven moment gaf ie helemaal de geest: "Dit programma wordt afgesloten vanwege een fout in NPSMain". Deïnstalleren en opnieuw installeren helpt niet. Ook niet het advies van Samsung de computer (ik werk met XP) om de diensten (services) uit te schakelen en vervolgens het programma opnieuw te installeren. Een elders op het web voorgestelde truc om via systeemherstel de oude situatie te recreëren werkt bij mij niet, omdat ik een week terug XP heb 'ververst' (eerlijk gezegd weet ik niet of dat voor of na de foutmelding was). Ik heb een aantal andere programma's (Xilisoft en Cell Phone Manager) maar die weigeren de Star te zien. Wie kent de truc of weet een goed werken synchronisatieprogramma?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Spiksplinternieuw, maar wat heeft dat er mee te maken? et ziet er uit als een softwareprobleem

Het beste antwoord

De benodigde drivers zitten in het bijgeleverde programma.
Dus dat moet wel geinstalleerd worden.
De deinstallatie via de uninstaller of via het configuratie scherm laat altijd veel te wensen over.
Veel zooi blijft stiekem toch op je systeem staan, waaronder ook registerverwijzingen.
Installeer eerst weer Pc studio, download vervolgens revo uninstaller.
Verwijderen met behulp van dit programma wederom Pc studio, dit programma verwijdert nagenoeg alle rotzooi en eventuele registerinstellingen.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Eventueel ga je er nog even met een registercleaner er overheen.
Een goede is te vinden op;
http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm
Daarna een herstart en dan......wederom Pc studio weer installeren.

Zo heb ik in het verleden ook mee zitten klooien.
Succes