is er een progamma voor pc om anoniem te surfen (privacy bescherming)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

TOR netwerk (zie link). Je levert dan wel performance in. Volgens mij is als met de oplossingen van de andere antwoorden werkt of wel bijvoorbeeld je ip-adres door sites te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De meeste browsers (Google Chrome en Internet Explorer) hebben een incognito mogelijkheid. In chrome is het Ctrl-Shift-N. Alles wat je in die modus bezoekt wordt niet geregistreerd in de history.

Toegevoegd na 56 seconden:
In die modus worden ook cookies niet opgeslagen overigens.
paulus811
11 jaar geleden
Op google chrome, ctrl+shift+n
Zo ga je in de incognitomodes, dus er wordt geen geschiedenis opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prachtige herhaling van wat paulus8 zei..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begon te typen toen er nog niks stond hoor...
In internet explorer heb je inprivate navigatie als je een nieuw tablad opend en zoals andere al zeiden kun je bij chrome ctrl + shift + n
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangezien ik de incognito modus niet wil herhalen, heb ik een andere mogelijkheid voor je: proxys.. anoniem surfen via het ip van de webserver.

Http://p.boobytrapmedia.nl