Hoe krijg ik mijn programma weer terug dat ik gebruikt heb op een tweede scherm?

Ik heb dus gister een programma geopend en naar mijn tweede scherm gesleept. Nu kan ik vandaag niet op dat tweede scherm werken, maar het programma wordt wel geopend in het 'tweede scherm'. (aan de zijkant dus)
Hoe krijg ik dat programma weer terug naar het scherm van mijn macbook?
Bedankt

11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

heb het zelf ook wel eens gehad, je hebt veel computer systemen en weet niet precies wat wanneer werkt, maar een aantal dingen:
helemaal linksboven is dan nog een streepje te zien, je kan hem dan uitrekken en dan weer terug brengen.
of, op je onderste balk waar het word geopend, rechter muisknop, (kom nu niet op de naam, het komt erop neer dat het programma naar het middel van het scherm gaat).
misschien iemand uit de reacties die het wel weet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan datje het 2e scherm niet bij de hand hebt, in dat geval ff het 1e scherm aansluiten op connector van 2e scherm, nu scherm zoveel mogelijk terug schuiven wen weer 1e scherm aansluiten op 1e connector.
Je kan ook je bureaublad instellingen terugzetten naar 1scherm grote, of 2x hetzelfde bureaublad. Succes!