Hoe kun je er in MS Powerpoint voor zorgen dat je alleen via zelf aangebrachte hyperlinks naar de volgende dia kunt?

Ik wil graag een interactief spel maken met quizvragen. Echter heeft het geen nut om dit te doen als ze gewoon door de diapresentatie heen kunnen scrollen. Is daar een oplossing voor toevallig?

Ik heb al geprobeerd om de presentatie te converteren naar een Flash-bestand, maar dit gaf niet het gewenste resultaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (1)

ja dit is mogelijk.

door als ze op het goede antwoord of button te klikken kunnen ze naar de volgende dia worden geleid. (hyperlink maken naar plaats in het document). kan ook voor de foute antwoorden.

als je naar het tabblad animaties gaat. zie je helemaal rechts (bij 2007) het stukje naar de volgende dia gaan. zet het vinkje uit bij "met muisklik". dan lukt het alleen maar als je op de hyperlink klikt.

nu hoe je het ook niet meer te veranderen naar iets anders. maar gewoon als ppt presenteren.