Waar kan ik een stuurprogramma voor internet voor windows 7 vinden?

Ik heb per ongeluk een stuurprogramma verwijderd bij adapterinstellingen toen ik een verbinding wou verwijderen. Nu is dat stuurprogramma bij alle verbindingen weg, en systeemherstel krijgt het niet meer terug. Ik kan nog wel verbinding maken met internet, maar na ongeveer een kwartier valt de verbinding steeds weg en moet ik de verbinding opnieuw opstarten. Is er ergens waar ik dit stuurprogramma opnieuw kan downloaden? Ik herinner alleen nog dat het degene was bovenin de lijst en dat er 'windows' of 'microsoft' in de naam zat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

normaal zou je via windows update wel weer je driver kunnen vinden ?
als het een standaard apaptor is of misschien op de moederbord cd ?

kijk eens op de site van windows update
via configscherm windows update
onder optionele download/hardware
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows update zei net dat er een update was, maar na de update zit het stuurprogramma nog steeds niet in de lijst. Raar genoeg doet mijn internet het nu al bijna een uur zonder dat ik het opnieuw moest opstarten, bedankt voor det tip!