Uit de algemene voorwaarden:

"4. Aankoop van de Betaalde Service van Spotify, A-La Carte Downloads of Downloadbundels

"Als u akkoord gaat met het betalen van de vergoeding aan de desbetreffende Betaalde Service van Spotify of met het aankopen van A-La Carte Downloads of Downloadbundels, wordt een dergelijke vergoeding in rekening gebracht door het bedrijf dat door Spotify is aangewezen in overeenstemming met de betaalmethode die u voor uw aankoop hebt gekozen. Als u betaalt per creditcard of betaalkaart, door een kaart aan wijzen waarop het bedrag in rekening wordt gebracht, bevestigt u dat u gemachtigd bent om bedoelde aankoop te doen en dat u de houder bent van desbetreffende kaart (d.w.z. dat de kaart op uw naam is uitgegeven). Alle prijzen die op de Spotify-website worden vermeld zijn exclusief btw (waar van toepassing) en andere van toepassing zijnde belastingen en vergoedingen. Spotify accepteert diverse betaalmethoden, dus controleer op de Spotify-websites wat voor u de beste manier is om te betalen."

Eigenlijk moet je ze allemaal lezen. (Inzake de betalingen met name ook 6., 9 (wijziging prijzen) en 10 (automatische vernieuwing abonnement.)

Interessant is ook 11:
11. Afkoelperiode
"Als u A-La Carte Downloads, Downloadbundels of toegang tot de Spotify Betaalde Service via internet hebt gekocht, hebt u het recht uw aankoop te annuleren en een volledige teruggave te ontvangen binnen 14 dagen na aankoop. Als u echter inlogt op de Spotify Betaalde Service of begint met het gebruik van de A-La Carte Download of de Downloadbundel binnen de 14-daagse periode, hebt u niet langer het recht uw aankoop te annuleren of uw aankoop terug te trekken. Daarnaast geldt dat nadat de periode van 14 dagen is verstreken, u niet langer het recht hebt op het annuleren van uw aankoop en op het ontvangen van een terugbetaling zelfs als u daarna niet meer inlogt op de Spotify Betaalde Service of Downloadcredits inwisselt."