Hallo, Stel je voor: Je maakt een powerpoint prestatie over Amerika, Nou is mijn vraag hoe kun je als diaachtergrond de Amerika vlag doen?

Een diaachtergrond hebben van een bepaald onderwerp.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je zoekt een plaatje van de vlag, je klikt er met de rechtse muis-knop op en selecteert kopiëren. Dan ga je naar de dia waar het plaatje op moet. Je drukt de rechtse muis-knop in (op de dia) en selecteert plakken. Je plaatje komt tevoorschijn, waarschijnlijk te klein. Je gaat naar het plaatje drukt twee keer snel op de linker muisknop dan komt er een scherm te staan. Bij dit scherm staat er boven in bij de tabbladen ligging je klikt er op en stelt 'achter de tekst' in. En drukt op ok. Nu maak je het plaatje groter door op de hoeken te klikken en het blokje te verslepen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hem nu niet wassen omdat het een afbeelding is en geen achtergrond.
Zoek de afbeelding die jij wil en sla deze op de je pc. Ga nu naar de powerpoint en klik met de rechtermuisknop op de achtergrond en kies achtergrond aanpassen.
Klik op bimmpenpatroon en daarna op afbeelding kiezen. Selecteer de geweenste afbeelding.
In dit menutje kun je ook de sterkte va de afbeelding bepalen en kun je hem met 1 klik op alle dia's plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zo is dat! (+)