Met welk programma kan ik 3GPP filmpjes afspelen?

Het zijn filmpjes die van iemand zijn mobiel komen en overgezet zijn op de pc, maar ik kan ze nu niet afspelen. Wie weet hoe ik dit wel kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of het bestaat, maar je zou op google kunnen kijken onder de tekst; "3GPP converter to ...." .... = de bestandsnaam waarin je het bestant wil hebben. Succes.

Het beste antwoord

Ik denk dat het form-factory wel moet lukken.

zie link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit klopt. Bedankt!