iTunes opent niet meer nadat ik het programma heb verplaatst en weer teruggezet. Wat moet ik doen?

Ik had een heleboel nieuwe albums op iTunes gezet, waardoor de schijf bijna vol zat. Daarom besloot ik de map iTunes te verplaatsen (knippen en plakken) naar de externe harde schijf. Ik kreeg de melding dat ik hiervoor administratiebevoegdheid miste, maar als ik op 'doorgaan' klikte werd het toch verplaatst.
Maar daarna kon ik iTunes niet meer openen, weer vanwege die administratiebevoegdheid. Ik besloot het terug te kopiëren naar de oude locatie, maar nu kan ik er nog steeds niet bij. De computer laat het foutmeldingsberichtje niet eens meer zien, maar opent gewoon niks. Ik weet zeker dat de bestanden nog wel op de computer staan, ik kan zien dat het ong. 4,15 GB inneemt. Wie helpt me, ik word hier tamelijk krankzinnig van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

iTunes de-installeren. Daarna opnieuw downloaden en installeren en de oude locatie opnieuw importeren in iTunes.