Is er een Nederlands alternatief voor het softwareprogramma 'Microsoft Money'?

In het verleden gebruikte ik het programma 'Money' van Microsoft om mijn financiën in te beheren. Dit programma is tegenwoordig alleen nog maar web-based en alleen maar voor de Amerikaanse markt van toepassing.

Is er tegenwoordig ook een Nederlands (liefst gratis) alternatief hiervoor wat ik gewoon op de computer kan installeren en geen koppelingen met banken e.d. hoef te maken, want dat doe ik liever niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
4.5K

Het beste antwoord

Ik heb geen ervaring met dit soort programma's, maar heb wel een overzicht gevonden van alternatieven voor Money.
In het Engels, dus niet alle genoemde software zal Nederlandse ondersteuning geven, maar er zitten er wel bij die in verschillende talen bruikbaar zijn.

Hopelijk kan iemand je beter helpen met een direct advies, maar hier is in elk geval de link naar het overzicht.

http://financialsoft.about.com/od/morefinancialsoftware/f/Financial_Software_to_Replace_Microsoft_Money.htm

Nog een link naar een Nederlands "alternatief" met commentaar van een gebruiker: http://www.gratiszakelijkesoftware.nl/downloads/boekhouding/gnucash