Een kleur in een foto veranderen in een andere kleur?

Ik zoek een fotoshop programma waarmee ik een kleur aanklik in de foto. En ik die kleur in heel de foto wil veranderen in een andere kleur. Bestaat zoeits?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (2)

Je geeft het antwoord zelf al: Photoshop. Als je hier niet aan kan komen: de Gimp heeft een dergelijke functie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Photoshop is volgens mij een beetje te ingewikkeld puur om alleen wat kleuren aan te passen.
Ik maak zelf gebruik van Lightroom. Hiermee kun je perfect kleuren aanpassen en effecten toevoegen. En het is simpel te begrijpen ten opzichte van andere programma's.